HAR DU LYST TIL AT BLIVE FRIVILLIG VED KIRKEN?

I Ullerød kirke har vi altid brug for hjælpende hænder. Så er der noget, du er god til eller har lyst til at hjælpe dine medmennesker med, så kom og vær med.

Lige nu mangler vi nogle, som kan hjælpe med:

• At dække kaffevognen til kirkekaffe (søndag formiddag)
  • Opdækning og afrydning ved diverse enkeltstående arrangementer
  • Stoleopstilling til vores filmaftener (én tirsdag aften om måneden)
  • Hjælpe med aktiviteterne ved mini-konfirmanderne (onsdag eftermiddag)
  • Følge børnene til Hillerød Vest Skolen efter mini-konfirmand-undervisningen (onsdag eftermiddag)
  • Hjælpe med madlavningen ved større arrangementer bl.a. Pastagudstjenester (én onsdag aften om måneden)
  • Dække op til mini-brunch efter Babysalmesang (torsdag formiddag)
  • Bagning af boller til mini-konfirmanderne (onsdag eftermiddag)
  • Medhjælper ved Babysalmesang (torsdag formiddag)
  • Medhjælper ved Legestuesalmesang (tirsdag sen eftermiddag)
  • Har du i øvrigt perspektiver på mulige forandringer eller nye tiltag og ideer - måske til frivilliggrupper eller aktivitetsgrupper - hører vi rigtig gerne fra dig.

Du bestemmer selv din frivillighed

Vi har mange forskellige aktiviteter (nogle ugentligt, andre månedligt og andre igen bare en gang imellem), og det er altid muligt at involvere sig i kortere eller længere tid ad gangen. Måske vi du bare gerne stå på en liste, så vi kan kontakte dig, hvis vi får brug for din hjælp f.eks. ved enkeltstående arrangementer?

Du bestemmer i øvrigt selv, hvor meget ansvar for opgaven, du vil have.

Tak for din hjælp

Ud over glæden ved at hjælpe andre mennesker, inviteres alle frivillige med ledsager hvert år til Nytårskuren i januar som tak for hjælpen.

Kontakt

Tilmeld dig her og kontakt gerne kulturmedarbejder Lise Nees på lnj@km.dk eller 51977775 ved spørgsmål og for mere info.